Regulamin sklepu internetowego Piękno w Dotyku

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy Piękno w Dotyku (dalej „Sklep”) prowadzony jest przez Monikę Dziwiszek, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Piękno w Dotyku by Monika Dziwiszek (dalej „Sprzedawca”), NIP 5211832326, z siedzibą w Otwocku.
1.2. Sklep oferuje kursy online, bony podarunkowe na usługi, udział w warsztatach oraz inne produkty związane z tematyką np. jogi twarzy, automasażu, zdrowia i urody, itp. oferta może być rozszerzana o podobne produkty i usługi w przyszłości.
1.3. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
1.4. Dane kontaktowe Sprzedawcy:

2. Zakup produktów i usług

2.1. Klient składa zamówienie na produkty i usługi dostępne w Sklepie poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie Sklepu, wybierając interesujący go produkt lub usługę (w tym kurs online, bon podarunkowy, udział w warsztatach i inne dostępne w Sklepie).
2.2. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.
2.3. Sklep zastrzega sobie prawo do aktualizacji oferty oraz do wprowadzania nowych produktów i usług w dowolnym czasie.
2.4. Produkty i usługi oferowane w Sklepie mogą mieć różne formy dostępu (np. dostęp online, materiały do pobrania, wydarzenia na żywo) zależnie od charakterystyki oferty. 2.5. Produkty i usługi w formie cyfrowej – dostęp online do kursu, plik PDF z bonem podarunkowym oraz potwierdzenie udziału w warsztatach przesyłane są elektronicznie.
2.6. Potwierdzenie udziału w warsztatach (np. data, miejsce, szczegóły) zostaje przesłane klientowi w formie elektronicznej na adres e-mail natychmiast po potwierdzeniu płatności.

3. Płatności

3.1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
3.2. Dostępne formy płatności:

  • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
  • Przelewy elektroniczne

3.3. Płatność za zamówienie jest warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia oraz uzyskania dostępu do produktu lub usługi.
3.4. Wszystkie dane przesyłane podczas płatności są szyfrowane i zabezpieczone.
3.5. Zwroty płatności realizowane są tą samą metodą, jaką dokonano płatności, chyba że klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, bez dodatkowych kosztów.
3.6. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

4. Dostępność produktów i realizacja zamówienia

4.1. Po dokonaniu płatności klient otrzymuje dostęp do produktu lub usługi zgodnie z jego rodzajem:

  • Kurs online: dostęp do kursu na platformie internetowej jest aktywowany natychmiast po uznaniu płatności.
  • Bon podarunkowy: plik PDF z bonem jest wysyłany na adres e-mail klienta natychmiast po potwierdzeniu płatności.
  • Udział w warsztatach i inne usługi: potwierdzenie udziału oraz szczegóły warsztatu lub innych wydarzeń są przesyłane na adres e-mail klienta po potwierdzeniu płatności.

4.2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany formy dostępu lub sposobu realizacji usługi, o czym klient zostanie poinformowany podczas składania zamówienia.

5. Brak prawa do odstąpienia od umowy

5.1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zakupu produktów i usług cyfrowych, w tym udziału w warsztatach, po rozpoczęciu realizacji usługi, tj. po uzyskaniu dostępu do kursu online, otrzymaniu bonu podarunkowego lub potwierdzenia udziału w warsztatach.
5.2. Klient podczas składania zamówienia potwierdza, że został poinformowany o braku prawa do odstąpienia od umowy po rozpoczęciu realizacji usługi.
5.3. W związku z powyższym nie przysługują zwroty zakupionych produktów i usług.

6. Reklamacje

6.1. W przypadku problemów z dostępem do kursu, błędami w bonie podarunkowym lub potwierdzeniu udziału w warsztatach, klient ma prawo zgłosić reklamację.
6.2. Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: kontakt@pieknowdotyku.pl.
6.3. Reklamacja powinna zawierać dane klienta (imię, nazwisko, numer zamówienia, opis problemu oraz numer telefonu kontaktowego).
6.4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od daty ich otrzymania.
6.5. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, klient otrzyma poprawiony produkt.

7. Ceny i dostępność produktów

7.1. Ceny Produktów podawane są na stronie Sklepu i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
7.2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów w dowolnym momencie, w tym do wprowadzenia promocji, rabatów lub zakończenia sprzedaży danego produktu/usługi.
7.3. Sklep zapewnia, że wszystkie produkty/usługi są dostępne do sprzedaży, jednak w przypadku wycofania produktu/usługi ze sprzedaży, Sklep nie będzie przyjmował nowych zamówień na ten produkt/usługę.
7.4. Ceny mogą się zmieniać w zależności od aktualnej oferty, promocji lub rabatów.

8. Ochrona danych osobowych

8.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Monika Dziwiszek, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Piękno w Dotyku by Monika Dziwiszek.
8.2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) w celu realizacji zamówienia, wystawienia faktury, kontaktu z klientem oraz celów marketingowych (za zgodą klienta).
8.3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, przenoszenia oraz usunięcia, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
8.4. Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom trzecim, z wyjątkiem sytuacji niezbędnych do realizacji zamówienia (np. systemy płatności).
8.5. Szczegółowe zasady przetwarzania danych zawarte są w Polityce Prywatności.

9. Polityka prywatności

9.1. Sklep zbiera dane takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, adres do faktury, dane kontaktowe potrzebne do realizacji zamówienia.
9.2. Dane te wykorzystywane są wyłącznie do celów realizacji zamówienia oraz kontaktu z klientem.
9.3. Klient ma pełne prawa do kontroli swoich danych osobowych zgodnie z RODO.

10. Odpowiedzialność

10.1. Sprzedawca zapewnia, że produkty i usługi są dostarczane zgodnie z opisem na stronie Sklepu.
10.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe użytkowanie Produktów przez Klienta, w tym za problemy związane z dostępem do kursu online wynikające z błędów po stronie Klienta (np. niekompatybilność przeglądarki internetowej).
10.3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z płatnościami, jeśli występują one po stronie systemów płatności online.

11. Warunki dostawy

11.1. Produkty i usługi dostępne są w formie cyfrowej lub potwierdzenia elektronicznego.
11.2. Dostęp do kursu, plik z bonem podarunkowym oraz potwierdzenie udziału w warsztatach są dostarczane drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez klienta.
11.3. Nie występują dodatkowe koszty związane z dostawą.

12. Postanowienia końcowe

12.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
12.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany nie dotyczą umów zawartych przed ich wprowadzeniem.
12.3. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
12.4. Klient jest zobowiązany do wyrażenia zgody na Regulamin przed złożeniem zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia.